پانيا گلي،پانيا گلي،، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ،وبلاگ،، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پانيا سرشار مقدم PANIA

ماجراي مهد كودك رفتن پانيا

1396/1/16 12:49
نویسنده : مامان پانيا
164 بازدید
اشتراک گذاری

پانيا خانم بعد از 2 سال و 1 ماه حالا تصميم گرفته بره مهد كودك البته از زبون خودش مدرسه و بابا بزرگ و مامان بزرگش كمي استراحت كنند. البته اونا از اينكه پاني خانم ديگه هر روز از صبح تا عصر پيششون نيست ناراحت هستم ولي خوب ديگه وقتشه كه كمي هم استراحت كنن و به كاراي عقب افتاده خودشون برسون.ما هم خيلي خيلي از لطف بابا جبي و مامان پري براي نگهداري پانيا تشكر مي كنيم.

امروز 14 اسفند 96 بود و قراره پانيا آزمايشي يك دو ساعت بره مهد تا ببينيم آيا با محيط ارتباط برقرار ميكنه يا نه؟ البته با روحيه اجتماعي كه از پانيا داشتيم مطمئن بودم كه مي مونه و همينطور هم شد و از اونجا خيلي خوشش اومد. قرار شد فردا ساعت بيشتري بياد مهد و بمونه. 2 روز خوب گذشت و اروز روز سومه كه من از اول صبح پاني رو گذاشتم مهد و خودم اومدم سر كار و مدام تماس ميگرفتم و جوياي احوالش ميشدم.

عصر كه رفتم دنبالش خاله منيژه مربي پانيا گفت كه ماشااله به دخترتون چقدر خانم و خونگرمه و اصلا غريبي نكرده و انگار چند ماهه كه با ما داره زندگي ميكنه.

اينم عكس روز اول پانيا  عسل مامان كه يهويي گرفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)