پانيا گلي،پانيا گلي،، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ،وبلاگ،، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پانيا سرشار مقدم PANIA

فوت مامان پري

1396/9/11 11:19
نویسنده : مامان پانيا
362 بازدید
اشتراک گذاری

مامان پري، مامان بابا پيمان و مادر بزرگ مهربون و دوست داشتني منه كه از زمان به دنيا اومدنم كه نه حتي قبل از به دنيا اومدنم كلي زحمت براي مامانم كشيده آخه نه اينكه پدر و مادر مامانم ماههاي آخر بارداري مامانم تو بيمارستان بستري بودن 2 هفته بعد از به دنيا اومدن من هر دو از دنيا رفتن واسه همين مامان پري خيلي زحمت مارو كشيده و همه تلاشش رو ميكرده كه مامانم غم از دست دادن پدر و مادرش رو كمتر حس كنه.

بله مامان پري از ابتداي به دنيا اومدن من از حموم بردن منو و بند ناف افتادن و غذاهاي خوب و مقوي درست كردن و هديه خريدن تا همين حالا كه 2 سال و 9 ماه سن دارم منو تر و خشك كرده و كلي برام زحمت كشيده و وقت گذاشته ولي حيف كه چند ماهي بود از بيماري رنج ميبرد و منم با اينكه سني نداشتم چون عاشقش بودم غصه ميخوردم وقتي ميديم مامان پري داره و همش به مامان و بابا و عمه و عمو و بابا جبي مي گفتم مامان پري منو اذيت نكنيد.

خوب عقلم نمي رسيد اونا دارن بهش كمك مي كنن وقتي عمه ميخواست لباس ماماني رو عوض كنه و اون درد ميكشيد من فكر مي كردم داره ماماني رو اذيت ميكنه و گريه ميكردم.

نميدونم چرا خدا به اين زودي 2 تا مادر بزرگ و يه پدر بزرگم رو از دنيا برد و منو از داشتن آغوش اونا محروم كرد.

مامان پري روز 9 آذر 96 در كنار همه عزيران خيلي ارام و بيصدا بعد از اينكه همه رو از جمله منو صدا كرد و حلاليت خواست مثل كل زندگيش كه زني اروم و صبور بود ساعت 2 نيمه شب مارو تنها گذاشت و رفت پيش خدا.

مامان پري نه از قول ما بلكه از قول همه فاميل و دوستانش زني دوست داشتني و مهربون بود و حتي مادر من يك روز هم احساس نكرد كه مادرشوهر داشته چون اينقدر ناز و مهربون و دوست داشتني بود كه هيچ كس كوچكترين دلخوري ازش نداشت و همه به خوبي از ايشون ياد ميكردن و از اينكه چنين شخصي رو از دست دادن ناراحت بودن.

يكي از ارزوهاي مادربزرگم اين بوده كه زنده بمونه و منو ببره مدرسه و برگردونه و هميشه ميگفته يعني ميشه من اون روز ببينم .متاسفانه اجل امان نداد و ارزو به دل از دنيا رفت و مطمئا موقع مدرسه رفتن به ياد ايشان خواهم افتاد و يادش را گرامي خوام داشت.

درسته من خيلي بي تابي نكردم چون سني ندارم كه اين چيزا رو درك كنم ولي از اونجايي كه خيلي براي من زحمت كشيده همه تلاش مادرم اينه كه مدام محبتها و كارايي كه مادربزرگم در حق ما انجام داده رو به من گوشزد كنه تا مبادا خدانكرده من براي هميشه ايشون رو فراموش كنم.

روحت شاد مامان پري دوست داشتني من

پسندها (2)

نظرات (2)

دایانا
22 آذر 96 17:32
روانشان شاد و بهشت جایگاهشان باد. ما فروش فوق العاده داریم شاید اگه بیایید تو فروشگاهم کمی حال و هواتون عوض شه و پانیا جون ناراحت نشه. پانیا رو هم بیارید همراهتون تو سایتمون چیز بدی نداریم پوشاکه بیشترش. دلش باز می شه
مامان پانيا
پاسخ
با سپاس بله حتما سري ميزنم
مامان هدی
3 دی 96 0:07
چقدر غم انگیز بود. الهی که سایه خودتون بالا سر پانیا جون باشه. مشکل بیماری شون چی بود. الهی که این آخرین غم زندگی شما باشه
مامان پانيا
پاسخ
سلام سپاس از لطفتون.كم خوني داشتن بيمارستان خون تزريق كردن كبدشون از كار افتاد و فوت كردن