پانيا گلي،پانيا گلي،، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ،وبلاگ،، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پانيا سرشار مقدم PANIA

سونوگرافي ها و ازمايشات

1393/9/6 21:43
نویسنده : مامان پانيا
94 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعد از برگشت ما از سفر كربلا 4 خرداد 93 بود که...

***چند روز بعد از برگشت ما از سفر كربلا 4 خرداد 93 در اولين سونوگرافي بود که سن ني ني من رو 3 هفته تشخيص دادن و متوجه شدم خدا یه فرشته آسمونی داره بهمون میده

  ***امروز 21 تير 93نوبت دكتر براي سونوگرافي داشتم.ديگه به طور حتم دكتر گفت كه ني ني شما يه دختر بلا و باهوشه.اينو از طرز قرار گرفتنت تو شكم و ضربه هايي كه ميزدي تشخيص داد.وقتي از اطاق معاينه اومدم بيرون و به بابات گفتم خيلي خوشحال شد آخه اون هم عاشق دختر بود.همونجا زنگ زدم به مادربزرگها و بهشون گفتم.هر دو خوشحال شدن كه اولا نوه اشان سلامته بعد هم كه دختر دار ميشن.

*** غربالگري اول:15 شهريور بود كه رفتم ازمايشگاه نيلو و ازمايش خون دادم.چند روز بعد هم عروسي پير عمه بابا توي اردبيل بود و ما هم قرار بود بريم ولي اينقدر دلشوره جواب ازمايش را داشتم فقط به اون فكر ميكردم. تا زمانيكه جواب را ببرم و دكتر ببينه داشتم از ترس ميمردم ولي خدا روشكر دكتر گفت عاليه و من هم با خيال راحت رفتم مشافرت.عجب مسافرتي هم بود پشت ماشين بابا پتو انداخته بود و كل راه رو من دراز كشيده بودم. خيلي مزه داد.

*** غربالگري دوم: 24 ابان ماه بود كه جواب غربالگري اماده بود و من ميترسيدم خدا نكرده كارم به امينو سنتز بكشه ولي بازم لطف خدا شامل من شد و جوابش عالي بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)