پانيا گلي،پانيا گلي،، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ،وبلاگ،، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پانيا سرشار مقدم PANIA

تشكر پانيا

1394/9/14 23:34
نویسنده : مامان پانيا
122 بازدید
اشتراک گذاری

تشکر نامه

پانيا خانم ما الان 10 ماهشه و خدارو شكر بدون هيچ مشكل خاص و يا بيماري اين ماهها رو سپري كرده و ان شااله بعد از اين هم هميشه از بلا و مشكلات دور باشه.

ولي نبايد فراموش كرد كه پانيا خانم اين سلامتي و شادابي رو بعد از لطف و مرحمت خداوند بزرگ مديون افرادي است كه از ابتداي بارداري مامانش تا لحظه تولد و بعد از آن و حتي لحظات غم انگيز فوت ماماني عصي و بابايي محسن (پدر و مادر مامان مرجان)  هر لحظه در كنارمون بودن تا الان كه دختر مامان وارد 11 امين ماه تولدش شده . پس پانيا تشكر ميكنه از:

 بابا جبي عزيزشه كه با دل و جون ازش مراقبت ميكنه و نميزاره اب تو دل نوه يكي يه دونش تكون بخوره و شب و روزش رو با با نوه گلش ميگذرونه و به خاطر دختر بلا باغ و كاراش رو تعطيل كرده و به ازاي هر سانت قد كشيدن و بزرگ شدن پانيا مرتب تشك و بالش و پتوي نوه گلش تعويض ميكنه و كلي خوراكي هاي مختلف به پانيا ميده و پانيا هم كيف ميكنه.مخصوصا شبهايي كه پانيا خونه بابا جبي ميمونه نصف شب بلند ميشيم مي بينم نوه و بابابزرگ دارن 2 نيمه شب آبميوه،بستي،نوشابه و از اين چيزا با هم ميخورن و تا مامان مري رو ميبينن بابا جبي به شوخي ميگه واي پانيا فرار كنيم مامانت اومد.خندونک

مامان پري مهربون و دوست داشتني كه هم وقتي پانيا تو شكم مامانش بود خيلي زحمت مي كشيد و مراقب مامانش بود و هم بعد از تولد پانيا با وجود كمر دردش و كاراي خونه غذاهاي خوشمزه واسه نوه بلاش درست ميكنه و آسمون محبتش هميشه بارونيه و مدام قربون صدقش ميره.

عمه پريسا هم كه از همون روز اول به دنيا اومدن برادر زاده گوگوليش از بيمارستان تا همين الان با وجود كار و درسهاش يه لحظه از پانيا جدا نميشه و مدام از همه نظر بهش ميرسه و به قول خودش پانيا دختر اونه  و با يه عمه گفتن پانيا از خوشحالي تا آسمون ميره.

عمو پژمان كه مرتب با خريد عروسك و توپ و اسباب بازي هاي مختلف جاي خاصي تو دل پانيا داره و كافيه بفهمه پانيا يه چيزي نياز داره اون وقت به سرعت باد براش تهيه ميكنه و پانيا عاشقشه و با ديدنش ميگه بييييم يعني بريم بيرون.

و اما بابا پيمان كه  حرف و كلامي براي توصيف عشق و محبتش به پانيا پيدا نمي كنم جز اينكه بگم مامان و پانيا قدر همه زحماتت رو ميدون و اميدواريم كه هميشه سايش بالا سر ما باشه.عاشقتم بابا پيمان

در اخر مامان و باباي پانيا از همه اين بزرگواران تقدير و تشكر ميكنن و قدر زحمات اونا رو ميدونن و اميدوران ساليان سال سايه بابا جبي و مامان پري بالا سر شون باشه. آمين

اينم عكساي پانيا خانم با خانواده مهربونش

گل واسه بابا جبي  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبت كف و دست و هورا واسه مامان پري جون

 

 بووووس برای عمه مهربونم که خیلی دوستش دارم

 

 

ايول عموي خوبم

 redrose92.gifعاشقتم بابا پيمان

 

پسندها (1)

نظرات (0)