پانيا گلي،پانيا گلي،، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگ،وبلاگ،، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پانيا سرشار مقدم PANIA

تولد 4 سالگي پانيا با تم فروزن

1398/1/19 14:11
نویسنده : مامان پانيا
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشكر امسال هم مانند سالهاي گذشته تونستيم يه روز خوب و به ياد ماندني رو براي خودمون و دخترم بزنيم فقط با يك هفته تاخير چون چند تا از مهمونها در روز تولد پانيا قصد مسافرت داشتند و برخي در بيمارستان بستري بودن و چون ما هم قصدمون اين بود كه كل فاميل رو دور هم جمع كنيم پس تصميم گرفتيم يك هفته تولد رو با تاخير برگزار كنيم و چه كار خوبي كرديم چون اگه قرار بو د بعضي ها نباشن خوش نميگذشت.

امسال هم مثل سالهاي قبل خودم دست به كار شدم و اكثر كارهاي تم رو خودم انجام دادم و هر چه همسرم گفت كه همه تم حاضري هست و نيازي نيست وقت بزاري و خودت درست كني قبول نكردم و گفتم اينجوري بيشتر لذت داره. كارهايي مثل كارت دعوت، عكس، برگه يادگاري، برچشب اب و نوشابه، ني ، برچشب چاقو و چنگال و...

من عكس ميز رو براتون ميزارم اگه چيزي چشمتون رو گرفت و الگو خواستيد پيام بزاريد براتون ميفرستم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)